czwartek, 25 maja 2017

Werther's Original Soft Caramels - Wrażenia po zostaniu ambasadorką cukierków.

Nigdy nie przypuszczałam, że kiedykolwiek będę reklamować na blogu cukierki ale stało się i nie żałuje. Zapraszam was na kolejny post. Tym razem jest to słodki post.


Zacznę może od początku. Od niedawna obserwuje bloga Ani i właśnie na jej blogu trafiłam na wpis, w którym opowiadała o darmowych okazjach. Czyli jak zgarnąć za darmo: przejazdy, kosmetyki, noclegi i inne... Tekst Ani podlinkuje wam TUTAJ.

Po przeczytaniu tekstu, który wam podlinkowałam postanowiłam zarejestrować się na stronie www.rekomenduj.to i tam co jakiś czas pojawiają się różne kampanie. Skrupulatnie wypełniałam interesujące mnie ankiety, dotyczące danej kampanii.

Pewnego dnia dostałam informację na e-maila, że dostałam się do kampanii i tym samym zostałam ambasadorką karmelowych cukierków Werther's Original Soft Caramel. Następnie po kilku dniach przyszła do mnie kurierem paczka. Na samym początku myślałam, że będzie to jedno albo dwa opakowania cukierków. Więc niemałe było moje zaskoczenie gdy wzięłam paczkę do ręki, która okazała się być wbrew pozorom ciężka.


Zastanawiałam się nawet czy nie wrzucili tam czegoś ciężkiego, np kubka. Gdy otworzyłam już paczkę moim oczom ukazało się kilkanaście opakowań tychże cukierków. Dodatkowo dostałam przewodnik ambasadora, list od zespołu z rekomenduj.to oraz karteczkę z przepisem na polewę do ciasta(przepis podam wam na końcu). Rekomenduj.to i Werther's Original ma też dla was konkurs(również napiszę o tym na końcu).



Wielkość tych paczek była różna. Jedne były w formie dropsa, a drugie zapakowane były w torebkę. Powiem wam, że na początku myślałam, iż te cukierki będą przypominały tradycyjne "krówki" czyli będą twarde, ciągnące się, kruche, zwane "mordo klejkami", a sami dobrze  wiemy, że krówki zrobione są z mleka, cukru i masła.

Więc moje zdziwienie po zjedzeniu jednego z tych cukierków było ogromne, gdyż  w ogóle nie przypominają one "krówek". Werther' s Original Soft Caramels zrobione zostały tylko i wyłącznie z prawdziwego masła i świeżej śmietanki. Dodatkowo są one wciągająco miękkie i delikatne oraz mają wspaniały, bogaty karmelowy smak, który przenosi nas do czasów dzieciństwa.



Muszę wam jednak powiedzieć, że w jednej kwestii Werther's Original jednak przypominają "krówki", a mianowicie w takiej, że też są to tak zwane "mordoklejki". Muszę jednak dodać, że gdy spróbujecie słodkości które oferuje wam Werther's Original, to nie będziecie mogli się im oprzeć i być może na jakiś czas odstawicie na bok inne słodycze. Tym wpisem chciałabym również zachęcić was do rejestrowania się na tego typu stronach i brania udziału w kampaniach, bo jak sami widzicie naprawdę warto. Nie poddawajcie się gdy za pierwszym razem nie dostaniecie się do danej kampanii, bo być może uda wam się w kolejnej.



Teraz przyszedł czas na konkurs, który ma dla was Rekomenduj.to i Werther's Original. Zasady polegają na tym by:
1. Stworzyć swój własny, niepowtarzalny przepis z wykorzystaniem tych że cukierków.
2. Następnie należy zrobić zdjęcie na którym pokażecie swój słodki przepis.
3. Później wstawcie je na instagrama z hasztagiem #mojswiatkarmelu.

Do wygrania jest Robot Kuchenny KitchenAid lub 1 z 50 słodkich niespodzianek! Konkurs trwa od 15.05 do 16.06.2017. Życzę wam POWODZENIA! PS. W przypadku wygranej dzięki mojemu wpisowi oznaczcie mnie na zdjęciu lub jeśli zrobicie przepis po przeczytaniu mojego postu to też mnie oznaczcie. Dziękuję!
Zajrzyjcie również na www.swiatkarmelu.pl



A teraz obiecany przepis!

Karmelowa polewa do ciasta.

składniki:
* 1 opakowanie cukierków Werther's Original w torebce.
* mleko
* sól morska(jeśli chcecie uzyskać smak słonego karmelu)

Wykonanie:
Do miseczki wsyp cukierki, dodaj pół łyżeczki soli morskiej i 3 łyżeczki mleka. Następnie rozpuść na wolnym ogniu cały czas mieszając do uzyskania jednolitej konsystencji. Do rozpuszczenia składników możesz też użyć mikrofalówki. Podgrzewaj je przez 1 minutę.

Smacznego!




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Instagram @caly_swiat_patrzy